جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

برگزاری مزایده اکسیدای ۶۳

برگزاری مزایده اکسیدای 63 | رسانه مستقل دندانپزشکی - Independentistry

برگزاری مزایده اکسیدای ۶۳؛ شرکت پدیدآورن بین‌المللی آپادانا برنده مزایده شد!

مزایده اکسیدای شصت و سوم در تاریخ ۱۶ آذر ۱۴۰۲ در محل جامعه دندانپزشکی ایران برگزار شد و شرکت پدیدآورن بین‌المللی آپادانا با مبلغ پیشنهادی ۱۰۱/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال برنده مزایده برون‌سپاری اکسیدای ۲۰۲۴ شد.

جلسه مزایده برون سپاری اکسیدا ۲۰۲۴ با حضور دکتر سعید ساعی رئیس کنگره، دکتر مهراب زارعی، دبیر اجرایی، دکتر همایون فراست، دبیر نمایشگاه، دکتر آرش رحیمی، بازرس جامعه و تعدادی از اعضاء هیئت مدیره جامعه (دکتر نازیلا شهبازی، دکتر بهزاد فرخزاد، دکتر بهنام عباسیان و دکتر مجید شهبازیان ) و نمایندگان چهار شرکت متقاضی، مهندس صادق اسدی (شرکت پدیدآوران بین‌المللی آپادانا)، مهندس امیرحسین فلکه (شرکت همایش‌های خلیج‌فارس)، دکتر بابک حیدری (شرکت نیازطب آرین) و مهندس هارونی (شرکت سایانمای پارسیان) در روز پنجشنبه ۱۶ آذرماه ساعت ۹ صبح در محل جامعه تشکیل گردید. در واقع ۱۴ شرکت اسناد را برای حضور در مزایده دریافت کرده بودند که فقط چهار شرکت در این رقابت حاضر شدند.

طبق گزارش بازرس جامعه دندانپزشکی ایران،دکتر آرش رحیمی، برگزاری مزایده اکسیدای ۶۳ مصوب هیئت مدیره بوده است و پاکت‌های پیشنهاد مزایده در همان روز برگزاری توسط شرکت‌های متقاضی آورده شده و بازگشایی در حضور نمایندگان شرکت‌ها و بازرس جامعه دندانپزشکی در همان روز و لحظه انجام شده تا سلامت و عدالت مزایده برای شرکت کنندگان تضمین گردد.

مبالغ پیشنهادی چهار شرکت متقاضی در همان روز بررسی گردید و و شرکت پدید آوران بین‌الملل آپادانا با مبلغ پیشنهادی در ۱۰۱/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰، برنده مزایده برون‌سپاری کنگره اکسیدا ۲۰۲۴ شد.

مبلغ پیشنهادی سایر شرکت‌ها:

  • شرکت نیاز طب آرین: ۷۶/۶۶۶/۶۶۶/۶۶۶
  • شرکت سایا نمای پارسیان : ۶۱/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰
  • شرکت همایش‌ها و آموزش‌های تخصصی خلیج فارس: ۳۶/۷۰۰/۰۰۰/۰۰۰

 

به گزارش دکتر آرش رحیمی، در این مزایده نیز همانند مزایده اکسیدای ۶۲، نقص اطلاع رسانی و نداشتن کارشناسی رسمی قیمت پایه همچنان وجود داشته است.


صورت جلسه مزایده برون سپاری اکسیدا 2024

شرکت پدید آوران بین الملل آپادانا

در توضیحات آگهی تاسیس شرکت آمده است:

شرکت فوق در تاریخ ۷/۴/۱۳۸۸ تحت شماره — و شناسه ملی —در این اداره به ثبت رسیده و در تاریخ ۷/۴/۱۳۸۸ از لحاظ امضاء ذیل دفاتر تکمیل گردیده و خلاصه اظهارنامه آن به شرح زیر جهت اطلاع عموم در روزنامه های رسمی و کثیرالانتشار ابرار آگهی می شود. ۱ موضوع شرکت: واردات دارو مواد و تجیهزات پزشکی داندانپزشکی بیحس کننده های دندانپزشکی بیمارستانی غذایی آرایشی بهداشتی و آزمایشگاهی انجام هرگونه عملیات بازرگانی مجاز در چهارچوب قوانین کشور اعم از خرید و فروش داخلی و خارجی واردات و صادرات تهیه و توزیع کلیه کالاهای مجاز اعم از پزشکی و غیرپزشکی پس از اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت عقدقراردادهای بازرگانی شرکت در مناقصات مزایدات و هرگونه عملیات کمیسیونری مشارکت اخذ و اعطا نمایندگی های داخلی و خارجی و به طور کلی شرکت در هرنوع عملیات مجاز که بطور مستقیم یا غیرمستقیم با موضوع شرکت مرتبط یا در توسعه اهداف شرکت مفید و لازم باشد اخذ وام و اعتبار از بانکها و موسسات مالی برگزاری سمینارهای داخلی و بین المللی و نمایشگاههای تخصصی. ۲ مدت شرکت: ازتاریخ ثبت به مدت نامحدود. ۳ مرکز اصلی شرکت: ۱ ۳ استان تهران شهر تهران خ ولیعصر بالاتر از ظفر کوی ناصری پ ۶۴ برج سینا شماره ۱۱ ۴ سرمایه شرکت: مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۱۵۰ ریال منقسم به یکصد سهم ۰۰۰/۵۰۰/۱ ریالی که تعداد یکصد سهم با نام می باشد که مبلغ ۰۰۰/۵۰۰/۵۲ ریال توسط موسسین طی گواهی بانکی شماره ۹۹/۳۰۰۰ مورخ ۱۳/۳/۱۳۸۸ نزد بانک صادرات شعبه خ وصال شیرازی پرداخت گردیده است و الباقی سرمایه در تعهد صاحبان سهام می باشد. ۵ اولین مدیران شرکت: ۱ ۵ آقای بهنام خسروانی فرد به سمت رئیس هیئت مدیره. ۲ ۵ آقای جعفر منتظر زاده به سمت نائب رئیس هیئت مدیره. ۳ ۵ آقای محمدصادق منتظرزاده به سمت عضو هیئت مدیره. ۴ ۵ آقای محمدصادق منتظرزاده به سمت مدیرعامل به مدت ۲ سال انتخاب گردیدند. ۶ دارندگان حق امضاء: کلیه اوراق و اسناد بهادار و تعهدآور شرکت از قبیل چک سفته بروات و قراردادها و عقوداسلامی و اوراق عادی و اداری با امضای مدیرعامل و یکی از اعضای هیئت مدیره همراه با مهر شرکت معتبر می باشد. ۷ اختیارات مدیرعامل: طبق اساسنامه ۸ بازرس اصلی وعلی‎البدل: ۱ ۸ خانم ملیحه رحیمیان به عنوان بازرس اصلی ۲ ۸ آقای سهراب جمشیدیان مبارکه به عنوان بازرس علی البدل اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری

همچنین در سال ۱۳۸۹ در آگهی تغییرات شرکت چاپ روزنامه رسمی تاریخ ۱۳۸۹/۰۴/۰۱ آمده است:

تاریخ نامه ثبت:
تاریخ چاپ روزنامه رسمی: ۱۳۸۹/۰۴/۰۱
به استناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱/۳/۸۹ تصمیمات ذیل اتخاذ شد:

۱ـ موضوع شرکت به شرح ذیل تغییر یافت و ماده مربوطه در اساسنامه اصلاح گردید:

واردات دارو مواد و تجهیزات پزشکی دندانپزشکی بی حس کننده های دندانپزشکی بیمارستانی غذایی آرایشی بهداشتی و آزمایشگاهی انجام هرگونه عملیات بازرگانی مجاز در چهارچوب قوانین کشور اعم از خرید و فروش داخلی و خارجی واردات و صادرات تهیه و توزیع کلیه کالاهای مجاز اعم از پزشکی و غیرپزشکی پس از مجوزهای لازم از وزارت بهداشت عقد قراردادهای بازرگانی شرکت در مناقصات مزایدات و هرگونه عملیات کمیسیونری مشارکت اخذ و اعطای نمایندگی های داخلی و خارجی و بطور کلی شرکت در هرنوع عملیات مجاز که بطور مستقیم یا غیرمستقیم با موضوع شرکت مرتبط یا در توسعه اهداف شرکت مفید و لازم باشد. اخذ وام و اعتبار از بانکها و مؤسسات مالی برگزاری سمینارهای داخلی و بین المللی و نمایشگاههای تخصصی عرضه و توزیع کلیه داروهای مجاز دندانپزشکی اعم از فرآورده های بی حسن کننده موضعی و محصولات مشابه آن پس از اخذ مجوزهای لازم.

در تاریخ ۱۹/۳/۸۹ ذیل دفتر ثبت شرکتها و مؤسسات غیرتجاری ثبت و مورد تایید و امضاء قرار گرفت.

اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *