جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

افزایش ظرفیت پذیرش کنگره اکسیدا ۲۰۲۴!

افزایش ظرفيت پذيرش كنگره اكسيدا 2024! رسانه مستقل دندانپزشکی - Independentistry

ظرفیت پذیرش کنگره اکسیدا ۲۰۲۴ افزایش یافت!

افزایش ظرفیت پذیرش کنگره اکسیدا ۲۰۲۴!

درحالی که چندی پیش اعلام شد که ظرفیت ثبت نام کنگره اکسیدا به پایان است، جامعه دندانپزشکی ایران از (افزایش ظرفیت پذیرش کنگره اکسیدا ۲۰۲۴ به صورت محدود خبر داد! متقاضیان می‌توانند در مرحله اول با مراجعه به «سایت جامعه دندانپزشکی ایران» به آدرس ida-dent.org نسبت به تثبیت عضویت اقدام و پس از آن با مراجعه به «سامانه آموزش مداوم» به آدرس ircme.ir و با شناسه ۲۰۷۱۰۹ در کنگره ثبت نام نمایند.

شصت و سومین کنگره‌ بین‌المللی جامعه دندان‌پزشکی ایران ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ و در تهران، ایران‌مال برگزار می‌گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی جامعه دندانپزشکی ایران مراجعه فرمایید.

شناسه ثبت نام در کنگره ۲۰۷۱۰۹ می‌باشد.

اکسیدا ۲۰۲۴

شصت و سومین کنگره بین‌المللی جامعه علمی دندانپزشکی ایران (اکسیدا ۲۰۲۴) از روز سه شنبه مورخ ۲۵ لغایت جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌گردد. این کنگره بزرگترین تجمع سالانه گروه دندانپزشکی کشور است
جامعه دندانپزشکی ایران قدیمی ترین سازمان غیردولتی گروه علمی پزشکی است که شصت و دو سال پیش تشکیل شد. از آن زمان تاکنون هر سال کنگره علمی جامعه دندانپزشکی برگزار شده است.

اکسیدا ۲۰۲۴ توسط شرکت پدیدآوران بین‌الملل آپادانا به عنوان مجری انحصاری در تهران و با هدف ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی در رشته دندان پزشکی برگزار خواهد شد.

همزمان با این کنگره، نمایشگاه بین‌المللی مواد و تجهیزات دندانپزشکی نیز با حضور شرکت‌های فعال در این‌حوزه برگزار خواهد شد که به بازدید کنندگان امکان انتخاب از میان طیف وسیعی از خدمات و محصولات متنوع دندانپزشکی را می دهد که توسط مجموعه‌ای فوق العاده از شرکت‌های برجسته در صنعت دندانپزشکی ارائه می شوند.

نمایشگاه و کنگره جامعه علمی دندانپزشکی ایران (اکسیدا)، بزرگترین و ارزشمندترین رویداد دندانپزشکی کشور است که از سال ۱۳۴۱ هر ساله برگزار شده است. اکسیدا بزرگترین و پیشتازترین رویداد آموزش و توسعه حرفه‌ای مداوم برای دندانپزشکان در ایران و منطقه بوده و مکانی مناسب برای دریافت آخرین دستاوردهای علمی کاربردی، تکنولوژی های جدید و روش‌های نوین و همچنین برنامه‌های گسترده آموزشی دندانپزشکی است که با بالاترین استانداردهای ممکن در حوزه کار حرفه‌ای دندانپزشکی ارائه می گردند.

این نمایشگاه و کنگره به لحاظ تعداد شرکت کننده، در سطح کشور و منطقه بی‌نظیر است و هر سال بیش از ده ها هزار نفر از دندانپزشکان داخلی و خارجی در این کنگره شرکت می‌کنند.

جامعه علمی دندانپزشکی ایران

جامعه علمی دندانپزشکی ایران از ۲۴ دی ماه سال ۱۳۴۱ جهت ارائه خدمات نوین برای دندانپزشکان سراسر کشور تاسیس گردید.

لینک‌های مورد نیاز:

سامانه جامعه دندانپزشکی ایران: ida-dent.org

سامانه آموزش مداوم: http://ircme.ir/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *