جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نادیده گرفتن دندانپزشکان در روز پزشک!

نادیده گرفتن دندانپزشکان در روز پزشک! | رسانه مستقل دندانپزشکی - Independentistry

نادیده گرفتن دندانپزشکان در روز پزشک!

نادیده گرفتن دندانپزشکان در نشست تجلیل از روند رشد و دستاوردهای علمی در روز پزشک!

نامه بهنام عباسیان، عضو شورایعالی سازمان نظام پزشکی به رئیس نظام پزشکی در این خصوص: (نادیده گرفتن دندانپزشکان در روز پزشک!)

«متاسفانه اخیرا در نامه معاونت محترم آموزشی و انجمن‌های تخصصی دندانپزشکی دال بر برگزاری نشست تجلیل از روند رشد و دستاوردهای علمی در روز پزشک، در کمال ناباوری جایگاه جامعه دندانپزشکی کشور که به عنوان مادر تمام انجمن‌های تخصصی است، نادیده گرفته شده است. بر هیچکس پوشیده نیست که جامعه دندانپزشکی ایران نماد علمی در نزد تمام نمادهای بین المللی می‌باشد، اخیراً شصت و دومین کنگره علمی خود را به عنوان اکسیدای ۲۰۲۳ در تهران با وجود تمام نامهربانی‌های دفتر آموزش مداوم وزارت بهداشت به صورت شایسته و بی‌سابقه به نمایش گذاشت. این رویداد مهم ماحصل مدیریت شایسته هیئت مدیره جامعه علمی دندانپزشکی ایران به ریاست جناب آقای دکتر تاجرنیا و جناب آقای دکتر بهزاد هوشمند ریاست محترم کنگره اکسیدای ۲۰۲۳ بود.

بنده به عنوان عضو شورای عالی نظام پزشکی و فعال صنفی که همواره برای ارتقا سلامت آحاد جامعه و جایگاه دندانپزشکی فعالیت نموده‌ام این چنین حرکتی که باعث آزردگی خاطر خانواده ۴۳ هزار نفری دندانپزشکی شده را در شأن مدیریت کلان سازمان نظام پزشکی نمی‌بینم و از آن مقام محترم انتظار می‌رود که اقدامات شایسته نسبت به اصلاح فرایند فوق مبذول فرمایید.»

 

تصویر نامه عضو شورایعالی سازمان نظام پزشکی به رئیس نظام پزشکی | رسانه مستقل دندانپزشکی - Independentistry
تصویر نامه عضو شورایعالی سازمان نظام پزشکی به رئیس نظام پزشکی | رسانه مستقل دندانپزشکی – Independentistry

 

 

ویکی پدیا:

دندان‌پزشکی از رشته‌های پزشکی مرتبط با سلامت دهان و دندان است. دندان‌پزشک به تشخیص و درمان بیماری‌های دهان و دندان می‌پردازد و از همین رو عنوان دهان‌پزشکی نیز ذکر شده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *