جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اطلاعیه کمیته انتخابات هیئت مدیره و بازرس جامعه دندانپزشکی ایران

انتخابات هیئت مدیره و بازرس جامعه دندانپزشکی ایران 1402 | رسانه مستقل دندانپزشکی - Independentistry

اطلاعیه کمیته انتخابات هیئت مدیره و بازرس جامعه دندانپزشکی ایران

اطلاعیه کمیته انتخابات هیئت مدیره و بازرس جامعه دندانپزشکی ایران در ارتباط با شرکت در انتخابات الکترونیک جامعه علمی دندانپزشکی ایران

«همکاران گرامی؛
الف- چنانچه عضو جامعه دندان پزشکی ایران می باشید (حق عضویت سال ۱۴۰۱ یا ۱۴۰۲ را پرداخت نموده اید)، جهت شرکت در انتخابات به سامانه انتخابات الکترونیک انجمن های علمی گروه پزشکی به آدرس ima-net.ir مراجعه و پس از ثبت نام، درخواست تایید عضویت در جامعه علمی دندان پزشکی ایران را ارسال نمایید.

ب- در صورت عضو نبودن در جامعه دندان پزشکی ایران، ابتدا به سایت جامعه به آدرس ida-dent.org مراجعه و حق عضویت خود را پرداخت و سپس طبق دستورالعمل بند الف عمل نمایید.

با توجه به رعایت آیین نامه انتخابات، همکاران گرامی می بایستی حداکثر تا تاریخ ۰۸/۰۵/۱۴۰۲ نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام در سامانه و ارائه درخواست خود اقدام نمایند.»

لازم به توضیح است انتخابات هیئت مدیره و بازرس جامعه علمی دندانپزشکی ایران روز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ با رأی دندانپزشکان عضو این انجمن برگزار خواهید گردید و ۳۳ نفر از دندانپزشکان کاندید شرکت در این دوره از انتخابات جامعه علمی دندانپزشکی شده‌اند.

نامه اطلاعیه انتخابات هیئت مدیره و بازرس جامعه دندانپزشکی ایران 1402 | رسانه مستقل دندانپزشکی - Independentistry
نامه اطلاعیه انتخابات هیئت مدیره و بازرس جامعه دندانپزشکی ایران ۱۴۰۲ | رسانه مستقل دندانپزشکی – Independentistry

 

تاریخچه جامعه دندانپزشکی ایران

جامعه دنداپزشکی در ۱۳۴۱ و به همت آقایان دکتر محمدعلی افتخاری، دکار آرنولد برناردی، دکتر آلفرد آوانسیان،  دکتر ارسلان تاج، دکتر شمس تابش، دکتر اکبر رشتیان، دکتر حسین نواب، دکتر اصغر حداد، دکتر موسی باکی هاشمی و دکتر سمیع وهاب‌پور بنیانگذاری شد.

از اولین روزهای تاسیس جامعه دندانپزشکی ایران، هیئت مدیره برای استفاده کامل از توان اجرایی و فکری اعضا، اقدام به ایجاد کارگروه‌های متوعی کرد. همچنین برای ارتباط بیشتر اعضا انتشار نشریات خبری و بهداشتی در دستور کار قرار گرفت و همزمان سخنرانی‌های علمی و جلسات دیدار ماهیانه در تهران و شهرستان‌ها نیز انجام شد.

اولین شعبه جامعه دندانپزشکی ایران در شهر اصفهان تشکیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *