جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

درباره رسانه مستقل دندانپزشکی

شکل گیری

رسانه مستقل دندانپزشکی – Independentistry، یک رسانه خبری-تحلیلی است که می‌کوشد به صورت مستقل اخبار حوزه دندانپزشکی را پوشش دهد.

ایده راه اندازی چنین رسانه‌ای سال‌ها پیش از طرف یکی از بنیان‌گذاران این مجموعه مطرح شد، اما به دلیل محدودیت‌های زمانی و مالی این امکان فراهم نشد. تا در تابستان ۱۴۰۲ رسانه مستقل دندانپزشکی با راه اندازی صفحه اینستاگرام فعالیت خودش را آغاز کرد.

رسانه مستقل دندانپزشکی در حال حاضر اخبار و تحلیل‌های تیم تحریریه خود را از طریق وبسایت، صفحه اینستاگرام، کانال تلگرام و همچنین کانال یوتیوب رسانه مستقل دندان‌پزشکی به مخاطبان ارایه می‌کند.

در این رسانه، اخبار صنفی دندان و دندان‌پزشکی پیگیری می‌شود. اخبار و مطالبی درباره اخبار آموزشی و عملی دندان‌پزشکی، اخبار انجمن‌های علمی و صنفی دندان‌پزشکی، اخبار مرتبط با دانشجویان دندان‌پزشکی و اخبار دندان‌پزشکان، اخبار دوره‌های مهارتی دندان‌پزشکی و اخبار رزیدنتی و بورد تخصصی دندان‌پزشکی، اخبار مرتبط با هیئت علمی دانشکده‌های دندان‌پزشکی، اخبار طرح و سربازی دندان‌پزشکان، اخبار کنگره‌ها و سمینارهای دندان‌پزشکی و همچنین اخبار مرتبط با مواد و تجهیزات دندان‌پزشکی، معرفی انتشارات کتب دندان‌پزشکی و همچنین معرفی پادکست‌های دندان‌پزشکی از جلمه مواردی است که در رسانه مستقل دندان‌پزشکی پوشش داده می‌شوند.

در رسانه مستقل دندانپزشکی می‌کوشیم تا بدون جانبداری اخبار و موضوعات مختلف حوزه دندانپزشکی را پوشش دهیم و نظرات و تحلیل‌های خود را درباره آن‌ها بیان کنیم.

وب سایت رسانه مستقل دندانپزشکی

وب سایت رسانه مستقل دندان‌پزشکی، در ۲۲ آذر ۱۴۰۲ به صورت رسمی راه‌اندازی شد.
این سایت در صفحات جداگانه از جمله صفحه اصلی و صفحه‌های انجمن‌های علمی و صنفی، هیئت علمی، دانشجویان دندانپزشکی، پژوهشی، دندانپزشکان، رزیدنتی و بورد تخصصی، کنگره‌ها و سمینارها، آموزشی، انتشارات و کتب، پادکست‌ها، طرح و سربازی، مصاحبه و گفتگو، ویدیو، فرهنگ و هنر جدیدترین اخبار و تحلیل‌ها را به مخاطبان ارایه می‌دهد.
افزون بر این، صفحه مواد و تجهیزات دندانپزشکی نیز برای معرفی جدیدترین مواد و متریال و تجهیزات روز حوزه دندانپزشکی راه‌اندازی شده تا مخاطبان بتوانند در جریان اطلاعات روز کشور و جهان در این زمینه قرار بگیرند.

صفحه اینستاگرام رسانه مستقل دندانپزشکی

صفحه اینستاگرام رسانه مستقل دندانپزشکی (پیج اینستاگرام Independentistry) از ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ آغاز به کار کرد. این صفحه به انتشار اخبار صنفی در حوزه دندانپزشکی به صورت تصویری و در بستر اینستاگرام می‌پردازد. ارسال اخبار و تحلیل‌های پیرامونی به صورت پست و استوری محور فعالیت این مجموعه در صفحه اینستاگرام است.

کانال تلگرام رسانه مستقل دندانپزشکی

کانال تلگرام رسانه مستقل دندانپزشکی، همزمان با راه اندازی صفحه اینستاگرام، فعالیت خودش را آغاز کرد تا کمبودهای پلتفرم اینستاگرام در زمینه به اشتراک گذاری فایل را جبران کند و مخاطبان بتوانند به راحتی به فایل‌های مرتبط دسترسی داشته باشند.

کانال یوتیوب رسانه مستقل دندانپزشکی

به زودی!